האם אתה באמת צריך אתר אינטרנט?
התשובה היא כן. אין הרבה עסקים שיכולים לשרוד ללא נוכחות ברשת. אתר האינטרנט של החברה שלך יכול להיות כלי שיווקי יעיל ביותר ויכול להיות מאוד חסכוני.
יש הרבה דברים שאתה יכול לעשות עם האתר שלך, הנה כמה נקודות התחלה טובות:
- צור נוכחות.
מי יודע על העסק שלך? לאן יכולים לקוחות פוטנציאליים ולקוחות ללכת כדי ללמוד עוד? האתר שלך יכול לעזור לבסס את העסק שלך כעסק חי, להעביר את הצעת ערך המותג שלך והוא יכול לשדר מקצועיות. זה גם מרחיב את טווח ההגעה שלך לכל אחד בעולם. - עזרו לבנות אמון.
לקוחות חדשים ולקוחות פוטנציאליים עשויים לרצות לדעת על ההיסטוריה העסקית שלך, המומחיות שלך וההתמחות שלך. זהו כלי נהדר עבור אנשים ללמוד יותר ולהגיע לרמת הנוחות שהם מחפשים. - קבל רשום במנועי חיפוש.
בנה את האתר שלך תוך שילוב טכניקות אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO),
כך שאנשים המחפשים מילות מפתח רלוונטיות יוכלו למצוא אותך בקלות. - נקודת מגע.
האתר שלך מספק ללקוחות דרך קלה ליצור איתך קשר וללמוד יותר על המוצרים, השירותים והעסק שלך. - מנף רשתות חברתיות.
יישם אסטרטגיית מדיה חברתי כדי ליצור באזז נוסף על העסק שלך. קבע את הנוכחות שלך בפייסבוק, LinkedIn וטוויטר.
לייקים ושיתופים של פייסבוק יכולים להביא אנשים לאתר שלך.
למכור מוצרים.
אם העסק שלך מתאים למכירות מקוונות, צור חנות וירטואלית כחלופה או השלמה לחלון ראווה או למשרד. - שתף את החדשות האחרונות.
בכל פעם שיש התפתחויות חדשות לגבי העסק שלך, עדכן את האתר שלך. אתרים שיש להם מידע רענן, רלוונטי ובזמן, מושכים משתמשים בחזרה לעתים קרובות יותר.
חששות ושאלות נפוצות לגבי אתרי אינטרנט לעסקים קטנים
זה טבעי שיהיו לך שאלות וחששות לגבי הקמת אתר אינטרנט. עלות היא עלות שכיחה. מעבר לתשלום מראש לעיצוב האתר, העלויות השוטפות יכולות להיות מינימליות. ובהתחשב ביתרונות ארוכי הטווח שהאתר יספק, העלות לעיצוב אתר טוב אמורה להיות שווה את זה.
דאגה שכיחה נוספת היא שאין לך הרבה תוכן להוסיף לעדכונים תכופים או שאין לך זמן לכתוב בלוג. התשובה הקצרה היא שאתה לא צריך. בטח, יותר פעילות ותוכן מרענן לעתים קרובות יכולים ליצור עניין רב יותר, אבל כל נוכחות באינטרנט כנראה טובה מאף אחת. ברגע שיש לך אתר בסיסי, אתה תמיד יכול להוסיף לו, ככל שהעסק והמשאבים שלך גדלים.